FRAKT OG RETUR

Fraktinformasjon:

Bestillinger i Norge:

Alle bestillinger fra www.sansu.no i Norge sendes med Bring.

SANSU tilbyr gratis frakt på alle norske bestillinger.

Leveringstid er 2-5 virkedager. Vær oppmerksom på at leveringstiden starter fra utsendelsesdatoen.

Vi sender ikke til postbokser.

Vi tilstreber at alle bestillinger sendes innen 1-2 virkedager.

Når bestillingen din er sendt, vil du motta en leveringsbekreftelse på e-post med sporingsnummer/pakke-ID. Du kan spore pakken din på www.bring.no

 

Internasjonale bestillinger (over hele verden):

Alle internasjonale bestillinger fra www.sansu.no sendes med DHL Express Shipping.

Gratis frakt på bestillinger over 2500 NOK.

Leveringstid Europa: 1-2 virkedager
Leveringstid resten av verden: 1-4 virkedager

Vi tilstreber at alle bestillinger sendes innen 1-2 virkedager. Vær oppmerksom på at leveringstiden starter fra utsendelsesdatoen.

For å godkjenne din forsendelse hos tollvesenet, kan det være at DHL kontakter deg angående informasjon om kjøpet ditt.

Når bestillingen din er sendt, vil du motta en e-post med sporingsnummeret til forsendelsen din, som du kan spore på www.dhl.com

 

Leveringstider er kun gitt som retningslinjer og tar ikke hensyn til mulige forsinkelser forårsaket av betalingsautorisasjon, forsinkelser hos fraktpartner eller tollforsinkelser.

 

 

Informasjon om returer:

SANSU har 14 dagers returrett, som betyr at du har 14 dager på deg til å be om en retur.

For å være kvalifisert for retur, må varen din være i samme stand som du mottok den, ubrukt, med merkelapper og i originalemballasjen. Du trenger også kvitteringen eller kjøpsbeviset.

For å starte en retur kan du kontakte oss på contact@sansu.no . Hvis returen din blir akseptert, sender vi deg en returfraktetikett, samt instruksjoner om hvordan og hvor du skal sende pakken. Varer som sendes tilbake til oss uten først å ha bedt om retur vil ikke bli akseptert.

Du kan alltid kontakte oss for eventuelle returspørsmål på contact@sansu.no .


Skader og problemer
Vennligst inspiser bestillingen din ved mottak og kontakt oss umiddelbart hvis varen er defekt, skadet eller hvis du mottar feil vare, slik at vi kan vurdere problemet og rette det opp.


Unntak / ikke-returbare varer
Visse typer varer kan ikke returneres, som spesialtilpassede produkter (som spesialbestillinger eller personlige varer). Ta kontakt hvis du har spørsmål eller bekymringer om din spesifikke vare.

Vi kan dessverre ikke godta retur på salgsvarer eller gavekort. Men vi bytter gjerne varen din til en annen størrelse.


Bytte av varer/størrelser
Den raskeste måten å sikre at du får det du ønsker, er å returnere varen du har, og når returen er akseptert, foreta et separat kjøp for den nye varen. Eventuelt kan du sende en mail til contact@sansu.no så løser vi det sammen. 


Refusjoner
Vi vil varsle deg når vi har mottatt og inspisert returen din, og gi deg beskjed om refusjonen ble godkjent eller ikke. Hvis returen blir godkjent, vil du bli automatisk refundert på den opprinnelige betalingsmåten. Husk at det kan ta litt tid før banken eller kredittkortselskapet også behandler og gjennomfører refusjonen.